ŠVP_Kořenov 2022

PONDĚLÍ 20. 6. 2022

10:00 Zdárně jsme dorazili k chatě Sport Ski v Kořenově. Neprší.

11:00 Už máme každý svoji postýlku. Spadlo pět kapek. :-)

11:15 Testujeme zdejší hřiště. Neprší.

12:00 Obědváme. K obědu nám uvařili vývar s těstovinou a rajskou omáčku s masovými koulemi a kolínky.

13:00 Máme polední klid.

14:00 Vytváříme pravidla.

15:00 Hurá na svačinku. Pochutnali jsme si na perníku a borůvkové metýnce.

16:00 Čekáme, až se vyprší... Prvňáčci čtou ve slabikáři, druháčci hrají společenské hry a třeťáčci si procvičují VS v pravopisných pětiminutovkách.

17:00 Druháci se vydávají na průzkum okolí.

17:30 Třeťáci jim jdou v patách.

18:00 Večeříme. Máme kuskus se zeleninou a kuřecím masem a salát Coleslaw.

19:00 Píšeme pohledy.

19:30 Prvňáčci jdou na průzkum okolí chaty.

20:00 Jdeme se mýt a čteme pohádky.

21:00 "Všichni spíme" :-)

K.M. :-)

ÚTERÝ 21. 6. 2022

Ráno jsme si společně zacvičili na čersvém vzduchu a po snídani jsme pilně trénovali písničky na Zahradní slavnost. Mezitím paní vychovatelky bystrým očkem zkoukly pořádek v pokojích dětí. Z toho, co viděly, měly opravdu velkou radost. Opravdu. :-)

Po desáté hodině jsme vyrazili na celodenní výlet do Harrachova a na Mumlavské vodopády.

Cíl jsme zdárně zdolali a po příchodu zpět na chatu jsme se odměnili nanukem. Po večeři jsme si zahráli vědomostní AZ kvíz a začetli se do svých knížek.

Děti přemlouvaly paní učitelky, aby už mohly jít spát. Tak jsme jim to tedy povolily. :-)

Nebojte se, špinaví spát nešli. :-)

STŘEDA 22. 6. 2022

Dnešní den se nám opět velmi vydařil. Svítí, svítí slunce nad hlavou...

Po ranní rozcvičce se děti posilnily čerstvou voňavou houskou a cereáliemi. Mňam.

Dnes jsme se trhli. Prvňáčkové začali tvořením, druháci si vyrobili pexeso a třetí třída se vydala do blízkého lesa postavit domečky a chýše pro kořenovské skřítky. Během dne jsme tyto činnosti prostřídali.

Oběd i odpolední svačinka...Sladké mámení... Děti se nám schovaly za horu buchtiček s krémem a objevily se až odpoledne po zdolání obří koblihy. Mňam.

K večeru nás ještě čekal postřehový závod... To musím zvládnout sám... Ti nejlepší byli odměněni drobnou cenou.

Slunce šlo spát za hromádku klád... a naši malí mravenečci už se také uložili ke spánku. HURÁ.

Třetí den krizový, přežili jsme ve zdraví!

ČTVRTEK 23. 6. 2022

Čtvrteční den byl ve znamení her. Dopoledne si děti prošly 10 stanovišť zaměřených na paměť, přesnost, obratnost, rychlost, znalost a jemnou motoriku.

Po obědě a poledním klidu se prvňáčkové vydali na postřehový závod a kluci ze druhé a třetí třídy připravili šipkovanou pro děvčata. Na konci čekal na všechny ukrytý poklad.

Poslední podvečer jsme zakončili opékáním buřtíků.

Už máme sbaleno a teď spíme, abychom měli zítra dostatek sil vyprávět vám o všem, co jsme tu prožili.

Pokud půjde vše podle plánu, měli bychom se vám vrátit ve 14:30 ke škole. Tak si nás tam vyzvedněte. Těšíme se na vás.

PÁTEK 24. 6. 2022

Poslední den školy v přírodě jsme zakončili hrou Štěstí. Všem dětem se podařilo hru dokončit a některým štěstí přálo natolik, že hru zvládly projít i čtyřikrát.

Štěstí jsme měli i se zdárným zabalením kufrů, ač si někteří zprvu mysleli, že je to nemožné. :-)

Pak už jsme jen slupli výborné jahodové kynuté knedlíky, děti dostaly diplomy a ceny, rozloučili jsme se s majitelem chaty a hurá domů. Sami posuďte, jaké štěstí jsme měli my učitelé na zpáteční cestě...  (viz foto) andílci. :-)

Štěstí nás provázelo celou školou v přírodě, počasí nám vyšlo báječně, nedošlo k žádnému většímu zranění a všichni jsme se v pořádku vrátili zpět.

Tak zase někdy příště. :-)